fredag 22. november 2013

REALISTISK REISEFEBER

Jeg har sykt reisefeber, men jeg er ganske blakk. Derfor må jeg vente til sommeren med de dyreste reisene, så jeg klarer å spare opp litt. Her er vertfall noen steder jeg skal/vil dra til.

London
Jeg og noen venner har allerede planlagt en tur London i vinter. Det blir hostell, shopping og mye alkohol. GLEDER MEG! 

Danmark
Neste sommer skal hele familien på tur til Danmark. Vi har tenkt til å leie flere leiligheter eller et stort hus på østkysten. Jeg regner med at det blir turer i dyrparken og Legoland, også satser jeg på en tur København. 

Interrail 
Jeg vil også dra på interrail til sommeren. Jeg reist endel i Nord-Europa, så jeg vil til sør denne gangen. Jeg tenker Firenze, Geneova, Nice/Cannes, Marseille og Barcelona. Noe i den duren. Det hadde også vært kult å dra langs kysten av Vest-Balkan (gamle Jugoslavia) fra Kroatia til Bosnia-Hercegovnia til Montenegro. Jeg aner ikke hvordan det er med tog der, men går alltids busser. 

Øyhopping i Hellas
Her har jeg ikke planlagt noe, jeg bare vet at jeg vil det. Hellas er nydelig! 


2 kommentarer: