onsdag 7. mai 2014

TRENGER DU EN PAUSE FRA EKSAMENSLESINGEN?

Her kunne jeg jo skrevet et innlegg om at man burde ta seg en tur i skog og mark(eller være med venner?), men det gjør jeg sånn cirka bare en gang i uken. Og det er bare for å få god samvittighet! Jeg bruker for det meste tiden min på YouTube, men utrolig nok blir man lei av det og. Når man har sett sett åtte failvideoer, funnet tre nye YouTubere (og sett alle videoene deres) og ender opp på en video med tittelen "Tiny hamster eating tiny burrito", da har det gått for langt.

Før hadde jeg Sumo, Dplay(TVNorge) og Netflix. Det ble litt dyrt i lengden, og akkurat nå i eksamenstiden prøver jeg å unngå å bli hekta på en serie (vil se Game of Thrones og The Wire, men det får vente). Men jeg trenger jo litt underholdning, og det har blitt noen filmer.. Så da vil jeg dele en ganske bra streamingside med dere, nemlig Yify TV.













Akkurat på det bildet her ser det jo ikke så bra ut, men de har Frozen, The Wolf of Wall Street, Her osv. Mange "nye" filmer. Jeg har veldig godt nett her i Volda, så streamingen er problemfri.
Project Free TV er en god streamingside for tv-serier.













Nok prokrastinering for i dag, snakkes på andre siden av eksamen.. Eller muligens før, for jeg kjeder meg og klarer ikke lese døgnet rundt.

1 kommentar: